Pembuka bicara

Assalamualaikum,


Blog ini dibina adalah untuk berkongsi tentang hotel-hotel yang saya kunjungi.Sarat dengan gambar sebagai rujukan untuk memilih hotel yang terbaik.Pengalaman sepanjang menginap dihotel yang boleh dijadikan pengajaran ataupun diambil sebagai pilihan dalam menentukan hotel mana yang sesuai dengan citarasa anda.


Selamat datang dan selamat membaca.


Segala komen didalam blog ini adalah sekadar untuk memberi pandangan dan tidak berniat untuk menjatuhkan sape-sape.Ambil yang positif dan tinggalkan yang negatif...


Selamat menjelajah didalam blog ini.


Wasalam

Thursday 28 August 2014

VIP Hotel, Segamat Johor

Assalamualaikum,


Hotel: VIP Hotel, Segamat
Location: Johor
Hotel Class : unknown
Room types: Standard twin
Website: 
http://www.viphotel.com.my/index.html


Sambungan dari entry sebelum ni. Ok. Lepas je stay kat The Zon hotel, kami bergerak ke johor. Pi segamat. Kat sini tak banyak sangat hotel. Hotel pun takde la yang bertaraf 5 bintang. Yang biasa2 je. Cuma sekarang ada hotel baru. Vip hotel.Baru pun tak baru la. Hotel ni dulu nama dia pelangi hotel kalau tak silap. Tapi dia renovate macam fully renovate sebab bangunan dia nampak baru. Kecik je bangunannye, tapi simple dan cantik. Suke sangat tengok. Comel jer.... Dari luar dah nampak wahhhh cantiknya. Parking pun senang dapat. Lobby tak besar sangat. Rasanya ada 5 tingkat je. Dining pun cantik. Bilik tak besar sangat tapi bersih. Gym boleh mengadap swimming pool. Cantik. Makanan ok. Tak banyak tapi boleh la. Ada nasi lemak, sambal sotong, bihun sup, kue teow goreng. Itu je yang ingat. Ade wifi tapi tak laju sangat. Hotel ni sebelah station minyak. Belah kiri petronas, kanan Caltex.Ok satu je yang tak best pasal hotel ni. Takde iron. Kena call reception. Nombor reception takde tulis kat talefon tu. Ada 2 nombor. Call dua2 nombor tu, 2 2 cafe yang angkat. Lepas tu baru tanye bape reception number. Baru betul. Minta iron tak sampai 5 min dah sampai. Tapi dapat stand iron. Pernah guna tapi tak suka. Tak selesa betul nak gosok. Leceh. Harap lepas ni ada la iron kat setiap bilik. Itu je kot.Meh nak share gambar.


Ni hotel dia.

Bahagian lobby

Reception counter

Bilik 302





Gambar ni cantik

Dining



Swimming pool

Belakang tu gym. Belakang gym tu parking

Ni dia stand iron. Tak suke. Leceh nak guna.

Okie.itu jer..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

You might also like