Pembuka bicara

Assalamualaikum,


Blog ini dibina adalah untuk berkongsi tentang hotel-hotel yang saya kunjungi.Sarat dengan gambar sebagai rujukan untuk memilih hotel yang terbaik.Pengalaman sepanjang menginap dihotel yang boleh dijadikan pengajaran ataupun diambil sebagai pilihan dalam menentukan hotel mana yang sesuai dengan citarasa anda.


Selamat datang dan selamat membaca.


Segala komen didalam blog ini adalah sekadar untuk memberi pandangan dan tidak berniat untuk menjatuhkan sape-sape.Ambil yang positif dan tinggalkan yang negatif...


Selamat menjelajah didalam blog ini.


Wasalam

Wednesday 22 January 2014

Residence Hotel or RHR Hotel @ UNITEN Bangi

Assalamualaikum,

Hotel: RHR Hotel @ UNITEN
Location: Bangi, Selangor
Hotel Class : 3 Star
Room types: Deluxe 
Website:http://www.rhrhotel.com/

Masih menginap di hotel ini dikala entry ini ditulis. Hehehe. Takut simpan lama-lama lupa plak kang feeling berada kat hotel ni. Stay untuk 5 hari 4 malam. Perhhh lama gilerkan. Simple je hotel ni. Perhiasan dalam hotel ni pun tak semeriah hotel-hotel lain. Kami dapat bilik deluxe 2 katil. Penuh. Hotel ni ramai yang duduk untuk training atau workshop tu yang full tu. Breakfast ok. Kue teow dia sedap. Ade nasi dagang jugak. Toiletries berus gigi takde. Jadi bawak sendiri ea. Yang lain ade. Service kat sini ok satu je yang tak ok. Bila masuk je nak pi bilik ada bau yang tak sedap. Bau kapet kot. Masa 1st day tu memang tak boleh tidur. Hidung saya sensitif sikit. Saya ada bau habuk tak pun sebab bau kapet. Hidung gatal je sampai tak boleh nak tidur. Bau yang sangat kuat. Tapi hari ketiga dah ok dah. Dah boleh tidur. Tapi still bau lagi. Tilam dia pun berbau. Bau yang tak meyenangkan. Yag tu jela tak oknye. Wifi terbaik.Hotel ni takde kolam. Tapi untuk makan yang murah boleh makan kat food court depan masjid.  Meh nak share gambar.


Sumber: Google

Reception Counter. Simple. Yang jaga pun sorang jer. Nasib baik tak ramai orang.




Room. Design bilik dia cantik.

Dining

Itu jer.

Wasalam

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

You might also like