Pembuka bicara

Assalamualaikum,


Blog ini dibina adalah untuk berkongsi tentang hotel-hotel yang saya kunjungi.Sarat dengan gambar sebagai rujukan untuk memilih hotel yang terbaik.Pengalaman sepanjang menginap dihotel yang boleh dijadikan pengajaran ataupun diambil sebagai pilihan dalam menentukan hotel mana yang sesuai dengan citarasa anda.


Selamat datang dan selamat membaca.


Segala komen didalam blog ini adalah sekadar untuk memberi pandangan dan tidak berniat untuk menjatuhkan sape-sape.Ambil yang positif dan tinggalkan yang negatif...


Selamat menjelajah didalam blog ini.


Wasalam

Monday 30 December 2013

Impiana hotel Kuala Lumpur

Assalamualaikum,

Hotel: Impiana hotel Kuala Lumpur

Location: KLCC, Kuala Lumpur
Hotel Class: 4 star
Room types: Deluxe Twin
Website: http://m-kualalumpurhotels.impiana.com.my

Pertama kalinya duduk hotel di area kuala lumpur. Itu pun sebab dah pindah terengganu. Jadi bila datang KL alhamdulillah berkesempatan duduk kat hotel di KL ni. Pilihan hotel ni sebab dekat je dengan klcc dan pavilioon. Yang buat lagi senang sebab boleh pi jalan-jalan ikut link brigde. Bila dah sebok dengan sambutan christmas  jadi semua hotel dan shopping complex penuh dengan pokok christmas termasuk la impiana. Hotel ni tak banyak nak komen sebab semua perfect. Cuma kami dapat bilik mengadap bangunan bank islam. Lagi syok kalau dapat mengadap klcc. Takpela. Next time insyaAllah mane tau dapat ke. Malam-malam mesti cantik tengok KLCC kan.kan. Dari segi makanan kalau breakfast ade 2 pilihan. Nak pi makan makanan asia ke atau western. Kami ambik yang asia punya. Macam biasa. Ade bihun, nasi lemak... ape ntah lagi. Tak ingat. Huhuhu. Roti canai pun ada kalau tak silap. Lupa la.ampun.... huhuhu. Dulu kami pernah duduk kat impiana cherating. Seriusly impiana tu lagi cantik. Memang nak pergi lagi kat situ. Kalau nak cari tempat yang tenang, hanya dengar desiran ombak je boleh pergi situ. Ok la.Meh share gambar.



Ni la dia.. sumber google



Lobby

Reception counter.

Room

Dining.

Itu je.
Wasalam




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

You might also like