Pembuka bicara

Assalamualaikum,


Blog ini dibina adalah untuk berkongsi tentang hotel-hotel yang saya kunjungi.Sarat dengan gambar sebagai rujukan untuk memilih hotel yang terbaik.Pengalaman sepanjang menginap dihotel yang boleh dijadikan pengajaran ataupun diambil sebagai pilihan dalam menentukan hotel mana yang sesuai dengan citarasa anda.


Selamat datang dan selamat membaca.


Segala komen didalam blog ini adalah sekadar untuk memberi pandangan dan tidak berniat untuk menjatuhkan sape-sape.Ambil yang positif dan tinggalkan yang negatif...


Selamat menjelajah didalam blog ini.


Wasalam

Friday 7 March 2014

Klana Resort Seremban

Assalamualaikum,

Hotel: Klana Resort Seremban
Location: Seremban, Negeri Sembilan
Hotel Class : 4 Star
Room types: Standard Room
Website: http://www.klanaresort.com.my

Ok. Untuk pergi hotel ni kalau malam bagi saya agak menyeramkan. Lalu kawasan perumahan yang memang sunyi.. Hotel ni pun agak dalam walaupun berada berhampiran bandar. Agak tinggi jugak hotel ni. Lupe berapa tingkat. Tapi bila masuk lobby, hiasan agak mewah. Tapi sekarang ade sedikit renovation kat restaurant dia. Ini kalj kedua saya pergi. Bila masuk bilik, segala peralatan termasuk perabut kelihatan agak lama. Macam lama dah tak tukar. Tak tahu nak komen macam mane. Kalau korang pergi, korang tahu macamane. Untuk breakfast, makanan tak banyak pilihan tapi sedap. Sebelum ni pernah makan nasi goreng yang seriusly pedas. Memang terbaik. Bila datang kali kedua ni ingat dapat la merasa, tapi takde plak. Keciwa. Keciwa.. insyaALLAH minta ada rezeki next time. Ade wifi. Swimming pool agak cantik. Tak try lagi. Tengok dari jauh jer. Next time la.. Ok. Meh nak share gambar.

Sumber: Google

Reception counter

Lobby


Swimming pool


Dining. Cantik.....





Bilik. Simple jer. Boleh la.. Dapat view tempat parking.huhuhu

Ok. Tu je.
Wasalam.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

You might also like